sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

soutelua, kiipelyä ja hero wod

Perjantain treeni
Voima: sumo deadlift 3 x 3 (130/135/140)
12 min emom 2-3 snatch high hang, hang, snatch 40 kg
Cash out: 500 m soutu (aika 1:27:9PR

Sunnuntain treeni
Voima: 12 min emom 1-3 reps cleans (high hang, hang) 40-100 kg
Hero wod DT
5 kierrosta aikaa vastaan:
12 x deadliftt 70 kg
9 x hang power clean 70 kg
6 x push jerk 70 kg
Time: 17:27



Erinäisen aikatauluongelmien ja pihatöiden takia mulle tuli kolmen päivän sisään kaksi lepopäivää. Sen takia kroppa oli todella hereillä sunnuntain treeneissä. Otin alkuun rinnalleveto emom tyyliin 1-3 toistoa aloittaen 40 kilosta ja päätyen 100 kilon epäonnistuneeseen nostoo. Pointti oli tehdä kyykyn kautta niin pitkään kuin mahdollista. 95 kilon kohdalla aloin tekemään raakana.



Rinnallevetojen jälkeen tulille DT joka kyllä pisti miehen nöyräksi. Maastavedot olivat kevyet mutta rinnallevetojen ja jerkkien kanssa sai todella tehdä duunia. Aika oli mulla 17:27 johon olen kohtuullisen tyytyväinen mutta tiedän että saa  tosta pari minsaa "helposti" pois. Lepotauot olivat meinaan aivan liian pitkät. En oikein tietänyt mitä odottaa joten vedin turhan varman päälle.

Loppuun treenasin vielä köysikiipeilyä jossa olen toivottoman huono. Olen muutaman kerran kokeillut ja aina on sattunut olkapäähän ja mennyt kiukutteluksi. Nyt hiffasin jotain ja pääsin ensimmästä kertaa pidemmälle kuin ekalla vedolle. Hauskaa puuhaa!



Perjantain treeneissä tuli tehtyä voimana sumomaastavetoa ja tempaus EMOM. Tempaukset menivät persiilleen mutta otin vielä loppuun 500 m soudun ja aika väsynein jaloin ja käsin onnistuin parantamaan ennätystä kahdella sekunnilla eli uusi ennätys 1 min 28 sekuntia. Vaikka itse sanonkin niin toi on jo aika kova vauhti. Kilsa on mennyt huutohengityksellä 3 min 16 sekuntiin joten siinäkin on vielä parantamisen varaa.

Miltähän näyttää kun hylje kiipeää köyttä pitkin?



2 kommenttia:

  1. Katopas tää video, siinä on mun mielestä hyvä vinkki köysikiipeilyyn. Toimi ainakin mulla muutaman kokeilun perusteella. Videolla on muitakin hyviä vinkkejä.
    http://youtu.be/5EhR1xhexQs

    VastaaPoista